dijous, 9 de maig del 2013

Per a l'Àvia Dolors!

La meva Àvia Dolors és la persona que sap cosir millor del mon mundial! Potser algú pensava (equivocadament) que era la seva àvia aquesta persona, doncs ho sento molt però no, vale!! XD
Ah! I ja de pas, reivindico les seves croquetes com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat davant la UNESCO! (Immaterial per que són molt, molt efímeres!)


Quan vaig marxar a Canadà, em tenia preparat un petit costurer de viatge per que me l'endugués.
Amb tot apunt per a qualsevol imprevist que pogués sorgir! Hi ha des de agulles i didal, fins a fils de tots els colors, passant per les tisores i els botons que no hi podien faltar!

Aquest costurer l'he anat fent servir de tant en tant, per a cosir un puny de la jaqueta que se m'havia descosit i altres petits "arreglos". 

Però no va ser fins dimarts passat que no l'he fet servir professionalment! Vaig utilitzar-lo per a dur a terme la que fins ara és la meva màxima aportació a l'alta costura, la meva obra mestra del prêt-à-porter. La vora dels pantalons!


Potser no s'aprecia a la foto, però la línia està cosida amb la mateixa precisió i rectitud que van fer la carretera de l'Arrabassada! XD Bueno una mica més recta... que no som tant sapastres... jejejeje

PD.
Disculpeu l'exageració, no vull ofendre a ningú! La teva àvia també cus molt bé i fa molt bones croquetes! ;)


-------------------------------------------------------------------------------


My grandma Dolors is the person in the world who sew better in the whole world! And she is also the one who cooks the best croquettes ever! They will be included in the intangible cultural heritage of the humanity by the UNESCO! :D

And when I left to Canada, she had ready for me a little sewing box to take away.
There was everything ready just in case I will need to use it! There was needles, thimble, sewing threads of all colors, scissors, buttons. There was nothing missing!

I had been using this sewing box every now and then, to sew some little things. But this week I used professionally for the very first time! I did my best aportation to haute couture, my master piece of the prêt-à-porter. I fixed the edge of my pants! XD

Maybe at the picture is not hundred percent clear, but it is right as rain! jajajaja

PS.
It was not my intention to offend anyone with my exaggeration so... Your grandma sew very well and she cooks good croquettes too! ;)

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies, Pau! pero trobo que has exagerat una mica! ja ja
    Estic molt contenta de que el "costurero" et faci servei.
    De les croquetes, te n'hauràs d'estar un temps més, però tot arribarà.
    T'estimo molt i m'ha agradat la teva descripció.
    Molts petons embolicats amb molta sort.

    PD: Una recomanació de professional a professional: per fer les vores has d'agafar poca roba del pantaló i més del dobleg perquè no es notin les puntades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. K va! No he exagerat gaire... trobo que m'he quedat curt i tot! ;)

      Moltes gràcies, pel costureru, i per totes les hores que ens has dedicat ensenyant-nos a cosir! No crec k hagi sigut el millor alumne, xo almenys un aprovadillu justet crec k tinc! jejeje

      Un petonàs i jo també t'estimo moltíssim!

      PD.
      A la pròxima vora que faci ho tindré en compte! :)

      Elimina