dilluns, 22 de juliol del 2013

Moltes coses han passat i moltes més han de passar encara

Fa mil anys que no actualitzo el blog! Porta molt de temps, escriure, retocar o escollir les fotos penjar-les, traduir-ho... I últimament he anat escuet de temps...

MOLTES COSES HAN PASSAT:

- Ha marxat en Jordi.
Dimecres passat va Marxar en Jordi cap a Alaska! A fer el seu gran viatge abans de tornar cap a Barcelona. Es fa estrany no tenir-lo per aquí, o trucar-lo de tant en tant. Però més val que m'hi acostumi que ben aviat no estarem ni al mateix continent! :S

Que tinguis un molt bon viatge! I recorda el que et va dit la Bec: - No mengis cap mena de fruits per allà Alaska!! :D Molta sort nanu!

- Han tornat la Mireia i en Fran!
I ja estan instal·lats a Vancouver almenys per una temporadeta! :)
Estan buscant feina, de fet la Mireia ja n'ha trobat al mateix restaurant on treballava en Jordi; totalment per casualitat!
I a en Fran estic convençut que ben aviat en trobarà una també! ;) Va tenir una entrevista al meu antic restaurant, on va dir que em coneixia així k la feina serà seva segur! jajajajaja

Modèstia i tema feina a part, estic molt content de tenir-los de nou aquí! Welcome back!

(El to de la meva pell no ha estat retocat. He estat molt, però que molt, temptat en fer-me un moreno que flipes, però qui em coneix sabria que era mentida! jajajajaja Així que millor em quedo amb el blanc nuclear que duc normalment!) XD
- Ja estic totalment instal·lat a casa meva!
Us la presentaré en uns dies, quan trobi el moment per a fer quatre fotos. Però ja fa unes setmanes que hi estic vivint i hi estic encantat de la vida!



- També hem tingut algunes festes
.
Han sigut els aniversaris de l'Albert, d'en Raul i de la Liz, i per tant els hem celebrat com tocava amb soparets, o pícnics a la platja, ara que ja fa bon temps, i sempre amb bona companyia!
A destacar la festa de la Liz que va organitzar un dissabte ple de jocs al parc. En un parc on hi havia un laberint, així que van aprofitar-ho per a tapar-nos els ulls i donar-nos un mòbil pel que ens anaven guiant! Molt divertit tot plegat! Graciaz Liz si lees esto! ;)


- Notícies importants!
Ahir finalment vaig enviar els papers per a tramitar el visat de treball per estar-me fins a un any més per aquí a aquestes terres. No us espanteu, tot és provisional, i res és segur encara! Tramito els papers per si arribat el moment decideixo de quedar-me. Tot dependrà de com vagi la feina, de com em senti a Vancouver, i de si valoro que val la pena estar una temporada més allunyat de la família, amics, coneguts i saludats... Així que com sempre, Cronos dirà!

(Si algú vol que torni i que em deixi de tonteries, necessito ofertes de feina sucoses i raonables per a fer-me canviar de parer! Aquí ho deixo! jajajaja)

- Ja hem tingut el primer tomàquet!
Al petit hortet que tenim a la terrassa de casa a Barcelona, hi van plantat tomaqueres. I l'altre dia em van enviar una foto del primer tomàquet que van collir-hi! :)
Si no en teniu, feu-vos un hort urbà! Us ho recomano moltíssim!! :D






I MOLTES MÉS HAN DE PASSAR ENCARA:

- Algun dia, no recordo quan ben bé, tindré visita!

De fet no em va a veure a mi exactament jejeje, però ja que ve a Vancouver aprofitarem per a quedar amb la Maria, fer mil coses i posar-nos al dia de tot! 
La Maria és una de les amigues amb qui compartíem la casa de Berga, de fet encara la compartim i espero que la seguim compartint per a molts anys més encara! El que passa és que ara fa temps que no hi pujo a Berga... A veure si hi puc fer una escapadeta tard o d'hora! :)

- Tràmits burocràtics.
En algun punt dels pròxims mesos em diran si m'aproven els papers que acabo d'enviar per a estar-me més temps per aquí. Ja us aniré informant.

- Estic a punt d'acabar el projecte del vídeo de la òptica!

Doneu-me unes setmanetes més i el podreu veure ben aviat! jejeje

- Més projectes!
Aviat també hauré de començar a editar el documental de la UEC. De moment esta en stand by, però espero que per poc temps!

- I encara més projectes!
A l'Aaron, un amic de la feina que és el guionista de l'empresa, li he proposat de rodat un curt! Li vaig dir si li venia de gust, i al dia següent ja tenia un guió sobre la taula! A veure com evoluciona la cosa, però pinta molt bé! :)

- I mil coses més que pel sol fet de no tenir-les present o encara no saber-les no evitaré que passin! Així que us intentaré seguir informant aviat! :)

---------------------------------------------------

English translation coming soon. (I hope so...) Sorry! :S


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada