dissabte, 5 d’octubre del 2013

Hola, ja soc aquí! :)


Ahir feia exactament un any que vaig marxar. També feia un any que vaig deixar el meu pare sense poder celebrar el seu aniversari... I per a compensar aquest deute de mal fill, ahir els vaig fer un regalet, i em vaig presentar a casa per sorpresa!

La cosa va anar així:

- A les 7 i picu del matí, l'Anna i en Jordi em van venir a a buscar a l'aeroport.
- Vam deixar totes les maletes a casa en Jordi, i vaig anar a dinar a casa mons avis. A ells ja els tenia avisats. No volia dona-ls'hi un ensurt tampoc.
- Vaig passar la tarda mig-adormint el jet lag. I al vespre cap a les 7 i picu vam anar a la UEC on estrenaven la exposició fotogràfica dels 50 anys, on jo col·laboraré amb un vídeo més endavant. També els vam donar una bona sorpresa a ells!
- I finalment, a les 9 havíem quedat amb mons pares per a fer un skype i celebrar que mon pare feia anys i k ja feia un any també que era fora.

Així que ma germana truca a casa dient que arribaria tard, però que ja venia. Jo em connecto a l'skype des de casa en Jordi, mons pares ja estaven connectats també i ens truquem. Al cap de poc els dic que ja he trobat casa i que els vull presentar la meva nova companya de pis. I és llavors quan ma germana entra en escena i s'asseu al meu costat.

Mons pares descol·locats no entenien res, fins que es van adonar que no era l'Anna qui havia marxat, sinó que era jo que havia tornat! Entre alegria, i tot dient-me que estava boig, van venir a buscar-nos i ja va ser llavors quan ens vam retrobar!

Tota una sorpresa! Que ha sigut la raó per la qual molt poca gent sabia que tornava! Em sap greu no haver-vos avisat abans, però ja veieu que ha valgut la pena!

- Més tard vaig visitar els meus tiets que viuen molt a prop! I a mitjanit també ens vam retrobar amb la colla de la uni. Estaven acomiadant-se de la Carla que marxa en breus cap a Canadà! És el meu relleu, sabeu!? :) Si llegeixes això Carla, molta sort!! Et desitjo el millor!! I ja m'explicaràs com et va!

I res, això és tot! Espero veure-us ben aviat a tots! Com sempre, una abraçada i fins ben aviat!

----------------------------------------------------

Yesterday it was an exact year since I left! It also was a year since I left my father without celebration of his birthday... And to pay back this bad son's debt, yesterday I give him a little present, so I got home as a surprise!



Things went that way:



- At 7:30AM I got to the airport, where my sister and Jordi, where waiting for me!

- I left the luggage at Jordi's place and I went to have lunch with my grandparents who where aware of everything. I didn't want to scare them too much! 

- I spent the afternoon half asleep because of the Jet Lag. And at 7 we went to the climbing center where I used to work, to meet some friends that were there because of the inauguration of an exhibition. It was such a big surprise for them too!

-And finally at 9PM I had an appointment with my parents by skype, to celebrate his birthday and my first year abroad!

So my sister called them to tell them that she was arriving late, but she was on her way. I connected myself to Skype and they were already there! At some point, I tell them that I already found a place to stay, and that I want to introduce them my new flat-mate. So Then is when my sister appears next to me!

My parents, not understanding anything, finally realized that it was not that my sister came to Canada, but that I came back home! So between cheerfulness, surprise and telling me that I'm mad, my parents come to pick us up!

Such a surprise that had been the reason why I hadn't told a soul that I was coming! I'm so sorry not to tell you in advanced, but as you can see it was worth it! 

- Later, I visited my aunt, uncle and cousins that are living so close from home. And at midnight, I met with my university friends that were saying goodbye to Carla who is coming to live to Canada really really soon! She is the person I let in charge of the country, while I am gone, you know!? ;)
If you are reading this, I hope you have a great time there, and I wish you the best of luck!! Hope to hear from you soon!!

And that's all folks! I hope to see everyone of you very soon!
As usually, big hugs and see you!

9 comentaris:

  1. Benvinguuuuuuut!
    A veure quan et veiem els amics de l'Anna! (Boníssima idea la de l'Skype sorpresa jaja)

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Moltes gràcies Helena! Doncs sí, a veure quan coincidim!!
      Espero que tot us vagi molt bé! Ja em posareu al dia!

      Ens veiem un dia d'aquests! :)
      Una abraçada!

      Elimina
  3. Paauu!!
    que bonic!!! Pobres pares els has fet patir de valent!!!! Pero quin retrobament més macu!!!!! A veure quan fem un skype?? recorda l'any k ve octoberfest per aquestes mateixes dates!!! jijijjijjij
    Molts petons!!

    Gemma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma!! Sí, Skype ja!! K m'has d'explicar com et va tot!!
      Ho tinc super present lo del Oktoberfest! Una promesa és una promesa! XD
      Vinga doncs fins aviat, cuida't!

      Elimina
  4. Nanu, quina emoció! Qüasi se'm salten les llàgrimes a mí, fins i tot. Perquè estic al curro, que si no...
    Tons pares debien flipar molt! jajajajaja!
    No està malament la jugada de l'skype. Tot i que pensaba que entraries a casa tot xino-xano.
    Potser fins i tot més molona la idea de l'skype.
    Bravo per ta germana i tons avis mossegant-se la llengua! jajajaja!
    Una abraçada, xec. Ni ens em vist però ja et trobo a faltar per aquí. Extrany, oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aivan! Sí que van flipar sí! XD
      Vaig pensar de presentar-me tal qual a casa, però creia que seria un ensurt massa hardcore potser! Així que vam fer l'Skype per esmorteir el cop! jejejeje

      S'ho van currar molt ma germana sobretot, de fet va ser mig-idea seva lo del skype, i mons avis també van contenir-se molt! :)
      Per cert, vas rebre el meu sms quan vaig passar per Toronto?¿ Va ser una pena que no coincidíssim enlloc! Queda pendent! ;)

      Vinga una abraçada i fins aviat! K també et trobo a faltar jo! Fem un skype aviat, val?¿

      Elimina
    2. You got it. Quan vulguis, mi amol.
      Sí, d'inici vaig pensar que t'havies rajat però després ho vaig meditar i vaig canviar el comentari. De fet és una bona idea. Tampoc cal anar a buscar l'atac de cor... xD
      Mmmm... a on vas enviar el missatge, al mòbil? No tinc consciència, ara mateix, però darrerament vaig una mica escàs de memòria.
      Xec, a veure si fem aquest skype i ho comentem una miqueta. :)
      Una abraçada per un Pau cada día una mica més gran!

      Elimina
    3. Doncs a veure si podem trobar un dia d'aquests per l'Skype.
      El missatge te'l vai enviar al teu número de mòbil canadenc, almenys al k jo tenia... però tranki si vols te'l resumeixo. Basicament et deia k estava a Toronto fent escala, que era una pena k no haguessim pogut coincidir, i k merci per tota l'ajuda amb el visat primer i el suport durant tot el viatge!
      That's it! Era un sms, no donava per més suposo...

      Doncs res, lo dit, xerrem aviat! cuida't crack!
      See you soon!

      Elimina