dilluns, 17 de juny del 2013

Mil coses!

Fa dues setmanes que no actualitzo el blog, i no han passat poques coses que diguem. De fet n'hi han masses per un sol post, cada apartat se'n mereixeria un de particular, però intentaré encabir-ho tot en un.

1) STEVESTON

El cap de setmana passat vam anar a passar el dia fora amb la Vanessa una bona amiga de la feina. Vam anar a Steveston un petit poble costaner al sud de Vancouver. Allà, a part de un port on podies comprar peix fresc, i embarcar en tours per a veure orques; hi havia també una mena de museu d'història canadenca, on s'explicava com vivia abans la gent al Canadà. Va ser molt curiós, i un molt dia!
Més endavant potser hi tornem a veure orques, qui sap... jejeje











2) TRASLLAT

Porto casi un mes buscant un nou lloc on viure per que a finals de més haig de deixar la casa on estem amb en Jordi. Ja que ell se'n nirà a viatjar, i jo prefereixo viure en un altre barri (Ui! Ha sonat una mica malament això... XD)

Les últimes setmanes vaig estar visitant algunes cases, i a mitjans de la setmana passada vaig trobar-la. És una casa on hi viuré amb vuit persones més, cada una té una habitació privada i compartim 3 cuines i 3 banys. L'habitació és gran i espaiosa. Encara no en tinc fotos de l'interior, però un cop m'hi traslladi ja us la ensenyaré! 

El que m'encanta de la casa és el barri, tranquil, super verd i natural, i a 30 minuts caminant de la feina! A part, ja tinc ganes de conèixer els meus nous companys de pis! :)



3) NATÀLIA

Dijous passat vaig tenir visita! La Natàlia una amiga de Belles Arts que treballa de fotògrafa en creuers va venir a veure'm uns dies abans d'embarcar en un creuer cap a Alaska!

De fet ha sigut un vist i no vist, per que tot i que s'ha estat uns dies a casa jo he hagut de treballar i no he pogut dedicar-li tant de temps com hauria volgut...
Tot i això hem passat uns molt bon dies per aquí, posant-nos al dia, visitant la ciutat i fins i tot anant a patinar! Ha estat un plaer tenir-te per aquí Natàlia! Ens veiem en dues setmanes potser! :)




4) - FESTA A LA FEINA

Ahir a la nit vam tenir festa a l'oficina! Era una festa de treball, plena de clients contactes, i possibles futurs clients. Tot molt elegant i ple d'estil. Vam tenir música en directe, desfilada de moda, xerrades al més pur estil "TED", DJ's, i fins i tot barra lliure de menjar i beguda! Però sobretot molt bona companyia amb els col·legues de la oficina!

Va resultar ser una molt bona nit! (de la qual no en tinc fotos encara, miraré d'aconseguir-ne)

5) + FEINA!

Divendres, em va arribar un paquetet de Barcelona! Dintre hi havien les targetes de memòria amb les entrevistes que van gravar en Víctor i la Karin per al documental dels 50 anys de la Secció d'Alta Muntanya i Escalada de la UEC de Sants!

Així que tant bon punt, trobi el moment ja m'hi podré posar a treballar!

I res, de moment això és tot, b de fet segur k encara hi ha mil coses més a explicar, però de moment no us vull atabalar més!

Una abraçada! Cuideu-vos!
------------------------------------------------------------------

English translation coming soon. Sorry...

2 comentaris:

  1. Que guai Pau, quantes coses! Aviam si fem un Skype aviat :)

    Felicitats per la nova casa! Es una monada :)

    muaa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eh k sí k és xula?¿ Doncs hauríes de veure el barri!! :D Una passada! Ja penjaré fotos d'aki a unes setmanes!

      I per l'skype quan vulguis! Ja saps el meu horari! ;) K tal diumenge cap a les vostres 7/8 del vespre?¿ Jamdiràs! :D

      Un abraçu!!

      Elimina