dimecres, 26 de juny del 2013

Qüestió de prioritats...

A aquesta vida s'ha de prioritzar, no es pot tenir tot, així doncs he canviat el llit per una bici!

Feia dies que tenia penjat un anunci per a vendre'm el llit. Amb el que em va costar d'aconseguir-lo... Però a la casa nova ja n'hi han un i a part, la setmana que ve m'havia de creuar tot Vancouver, pillar un bus, un skytrain un altre bus i un altre skytrain carregant el llit a braços al mudar-me.

Va costar de trobar un comprador, però ahir se'l van venir a mirar i a endur!

A part aprofitant que viuré més aprop de tot, i que ve el bon temps, m'he comprat una bici! La idea és estalviar-se els $91 mensuals del Monthly Pass del transport... I fer més "esport", que porto una vida massa sedentària pel meu gust.

Així doncs, ja torno a ser el Pau de sempre! El que anava 450 dies a l'any en Bici per Barna! A veure si la pluja em deixa aprofitar-la per Vancouver també!

PD.
A veure quan em dura la Bici, per que aquí es veu que volen! Sembla que pes pitjor que Barcelona i tot! L'estacarem bé i creuarem els dits! :S


We can not have everything, so we have to prioritize what's important that what's not. So I've sold my bed and I've bought a bike! hahaha

It had been for some weeks that I had an advertisement posted on Craigslist to sell the bed without much results. But yesterday there was a man that came to chack it and finally he took it!
If not I shuold had crossed all Vancouver, taking 2 busses and 2 skytrains to bring it to my new place... And as you can imagine, it was not something that I was looking forward to do...

In addition, I have to take advantage of the fact that I will be leaving closer from everything. So it was the best excuse to do more sport, and save the $91 that cost the monthly pass of the Skytrain.

So, finally I am myself again! I am again the boy that use to ride his bike 450 days per year in Barcelona, but now in Vancouver! (If the rain let me ride it) 

PS.
Lets see how much time it last, in Vancouver the bike thieves are know to be really busy! I will lock it well and I'll cross my fingers! :S

2 comentaris:

  1. jajajajaja!
    M'ha molat moltíssim la foto "Antes | Después". Mantinguent les caixes de sabates i tot... que crack!

    Que sí, tio, que jo vaig en bici plogui, nevi o faci vent. No siguis marieta, que ja has viscut a Irlanda.
    I em sembla una gran idea la mudança a una zona més "handy".
    Sembla que el vent bufa a favor, no perdis la seva estela, xec!
    Una abraçada enorme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aivan!!! Fa dos dies que torno a casa en bici i ja estic cruixit! XD 40 minuts des del centre, la majoria de pujada, i aixó k encara fa bon temps a la k torni a començar a ploure fliparé! XD
      A part la bici fot soroll per totes bandes... jajajajaja A veure quan aguanta...

      Que difícil és aixó de ser hippie! Xo ens en sortirem! XD
      Una abraçada xeic!

      Elimina