divendres, 9 d’agost del 2013

The Team!



The best of working in War Room is having the pleasure of having them as friends!

Best of luck with your new jobs Miyuki and Raul! We will miss you so much!
And the rest of you, see you tomorrow! ;)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


El millor de treballar a War Room és tenir-los a ells com a amics!

Bona sort per la Miyuki i en Raul que han plegat fa poc! Se'ls trobarà a faltar a l'oficina! Amb la resta ens veiem demà! :)

2 comentaris:

  1. Pauiiiiiii. que sapigues que entro el blog de tant en tant, pero que quan entro, el miro A LO GRANDE i m'ho llegeixo tototott. No em perdo res de tu i de la teva vida a Canada.

    M'agrada saber que tot t'està anant genial, caseta nova, molts projectes, bon ambient, molts bons amics i bona companyia.

    Tinc gnes de veure algun curt o video. segur qe queden xulisisims!!!!!

    Nosaltres aqui com sempre, disfrutant de l'estiu que està passant volant...jjajjaj

    Molts molts petons de part de tots!!!! q vagi molt molt be. testimem molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sariii!!!!!
      Moltes gràcies per a llegir-me! T'he posat més deures!! Aquests no te'ls perdis, k t'agradaran! ;) hehehehe

      A veure si aviat penjo algun link dels videos que edito! Però de ben segur que ben aviat penjaré el vídeo que vaig fer per a l'òptica! Que ja està acabat i entregat! M'estic esperant a que el pengem a la seva web i llavors ja us l'ensenyaré! ;)

      Ja m'imagino que us passa volant l'estiu... ha passat volant fins i tot aquí! Lo important és que l'hagueu aprofitat! I estic segur k ho heu fet! :)

      Doncs res, fins aviat! Una abraçada ben ben forta! I molts records a tots!! Jo també us estimo moltíssim!

      Elimina