dijous, 12 de setembre del 2013

Moltes coses!



Primer de tot i posant-me al dia amb la premsa catalana i internaciona, facebooks i demés dir que estic orgullós de Catalunya i estic orgulós de el que es va aconseguir ahir! He estat dos dies sense internet i no vaig poder-ho seguir durant la diada. Però avui rellegint diaris i notícies d'ahir, se'm posa la pell de gallina de lo aprop que ho tenim! Visca la terra! I visca valtrus que vau poder fer via cap a la independència! El mon sencer ens ha sentit i això ja no hi ha qui ho aturi! :D


Canviant radicalment de tema aquest últims dos dies han sigut una passada! Ha estat completament màgic i únic!

La matinada de l'11 de Setembre vaig poder veure clarament la meva primera aurora boreal!
Després de un dia plujós i ennuvolat, i contra tot pronòstic el cel va aclarir! Me'n vaig adonar quan ja estava a dintre el sac preparat per a anar-me'n a dormir!

Vaig veure 4 estrelles per la finestra, vaig sortir del cotxe a fer 4 fotos i em vaig trobar el cel totalment destapat! Al cap de 20 minuts mitja horeta va començar a aparèixer, primer molt suaument. Era difícilment perceptible per la vista, semblava casi un núvol una mica més clar. Ja estava pensant ostia tanta tonteria amb les aurores boreals total per això! Però llavors va ser quan el cel va explotar!

Va ser impressionant, va començar a agafar força i més força fins que al final la veies fins i tot moure's i aparèixer nous rajos del no res! Creieu-me va ser màgic! Encara me'n faig creus de que ho hagi aconseguit veure! No en tenia masses esperances, el temps pintava molt malament, i no tenia pinta de canviar...

Ahir havien de ser molt molt fortes! I a la nit em vaig quedar fins les 3 i mitja, però va estar plovent i bastant ennuvolat, i no vaig veure res. Al final em van dir que hi havia gent k les havia vist molt lleument a les 4 i picu... Però res... no era la nit! Avui ho tornaré a intentar i avui té pinta que hi tornarà a haver sort! Ja us explicaré! ;)

No he retocat el color de les fotos, per que us pogueu fer una idea del k vaig veure.
I hadn't retouched the colors of those pictures so you can see more or less how it really was.

El dia següent aprofitant que plovia, vaig estar processant la tonalada de fotos que vaig fer! I mentres ho feia, van acostar-se uns colombians que es van interessar per les fotos. Els vaig dir que els en venia alguna, i em van dir que sí! Al final havien de marxar i no vam acabar de tancar la venda, a veure si avui els torno a veure i puc recuperar una mica la inversió! jejeje

Altres coses que han passat aquests dies. Una altra força interessant és que em vaig estar relaxant-me en unes termes a l'aire lliure mentres plovia en plena tardor a Alaska! Qui m'ho havia de dir! XD Estava bullent, i era casi agònic, tothom sortia d'un vermell escaldat que feia riure! Però va se una molt bona tarda. Molt relaxing, encara que sense cap cup of café con leche! Això si amb la companyia de uns madrilenys molt majos que vaig conèixer! XD


Una altra cosa que he fet, més friki si voleu, és anar a un museu de gel! XD
Ha estat curiós si més no! Només per la quantitat de curru que hi han invertit els seus creadors ja es mereixen una visita!


 

I per últim però no menys important, avui he pogut fer un petit treking per uns boscos preciosos! On curiosament els castors han fet desbordar el riu després de les pluges! Jo anava amb uns cascabells penjant per que els ossos sabessin que venia! (coses k has de fer si vas a caminar per la muntanya per aquestes terres! XD)














---------------------------------------------------------------------

There is so much to explain ant few time to explain it!

The first paragraph talks about the Catalan Way, a 400km long human chain that crossed all our country, Catalonia. It was a passific demonstration in order to catch the attention of the world in the politic matter that we have with Spain from who we want to split in a friendly and pacific way.

We did achieve this international attention, I don't know if you heard something about but plenty of newspapers and TV News all over the world explained it to their lectors. I hope the world start to pay attention to this process, because we are not kidding, and we are sure about what we are asking. We want to be an independent country in order to finish with the oppressive relation that we have with Spain in matters of culture and economy. We are sick and tired, and we are saying enough! 

If you want to know more about it:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/spain/10303306/400000-person-human-chain-stretching-250-miles-for-Catalan-independence.html

http://www.theguardian.com/world/2013/sep/11/catalans-join-hands-human-chain-independence-spain

Next paragraph, talks about the Northern Lights that I had finally been able to see two nights ago!
It started being very soft. I was kind of disappointed, I was expecting something more. But then suddenly the sky exploded! It was crazy! Amazing! Something magic!

Next day I almost did a sell of some of my pictures to a group of Colombian people. But finally we couldn't close the deal because the had to leave... I will try to meet them again today! :)

Yesterday also, I took a bath in the hot springs, under the rain at Autumn in Alaska! Unbelievable!

Today I did a little hike around the forest surrounding the hot springs, and I could find a beaver nest and the mess they caused flooding the whole forest! XD

Finally after the hike I visited an ice museum! Only for the work they did there it was more than worth it! So curious too!

And that's a fast summary of what happened for the last 2 days! And today more! Because it seems that we will have more Northern Lights tonight! :D

6 comentaris:

  1. Paaaaauuuuu!!!

    Són precioses les fotos, només m'agafen ganes d'anar-hi i viure-ho en primera persona!!!!!
    Segueix així i jo crec que en veuràs moltes més d'aurores boreals ;)!!!!!
    Molts petons des de Londres!!

    Gemma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma!!!
      Tenies raó! N'he vist més! ;)

      Tinc pendent un skype with you!! M'has d'explicar com et va per Londres!!!
      Espero que tinguis molta sort en la teva aventura!!

      Una forta abraçada!!
      Xerrem aviat!

      Elimina
  2. guau... és tot el que puc dir. Estic bocabadat.
    Quina qualitat de viatje, nano. Me n'alegro moltíssim i espero poder-lo fer en algún moment. Tot preciós i activitats molt ben parides.
    Que bé que trobéssis gent maca a les termes! Dia de relax per al cos i la ment. :)
    Xec, vull comentar, però es que és massa apustuflant per dir res.
    Segueix a aquest ritme, ets enorme, man!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejejeje Merci Aivan!!
      Quan vulguis anar-hi pega'm un toke i et passo tota la info k necessitis!!

      Val molt la pena perdre's-hi uns dies per aki! Ara, per a viure-hi la vida aqui... s'han de tenir quadrats! No em vull imaginar com es deu posar això de xungo a la que apreta més el fred! Tot i que ha de ser espectacular també!

      Una abraçada mestre!

      Elimina
  3. Uau Pau!

    Quina meravella de fotos que estàs recopilant, ja pots començar a preparar el preciós àlbum que en sortirà de tot plegat! (i jo de tu, em plantejaria vendre'ls-hi a Canadà-Alaska com a material per atraure turistes;) I això que la primera aurora l'has agafat d'"estrangis", qui sap com et poden arribar a quedar les imatges de les properes que et trobaràs! ;)
    Molta sort en la caça d'aurores, i espero segueixis gaudint com fins ara o millor d'aquest gran viatge cap a tant al nord terrestre!
    Una forta abraçada des de terres catalanes! :)

    Ariadna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Ari!! M'alegro k t'agradin les fotos! Ja les intentaré vendre ja! jajajaja A veure si recuperem la ionversió! XD

      Espero k tot et vagi genial!! Tinc ganes de saber de tu i veure't altre cop k ja toca! Ja queda menys però! ;)

      Una abraçada ben forta i moltíssims records!
      Cuida't!

      Elimina