dimecres, 10 d’abril del 2013

Sushi!!

Avui al restaurant m'han ensenyat a fer Sushi!

D'aquí a unes setmanes en principi m'han de promocionar de rentaplats a cuiner! Així que a poc a poc m'aniran ensenyant més plats! De moment m'he d'anar estudiant les receptes.

Aquests són els dos plats de sushi que m'han ensenyat a fer: Rainbow Roll i Sushi Cons!

Us he penjat la foto de la recepta, com comprendreu no tenia cap càmera a mà a la cuina... Però els que he fet jo no s'allunyaven massa dels d'aquestes fotos! :)






Tonight at the restaurant I had been taught how to do Sushi!

In few weeks I should be promoted from dishwasher to cook! So little by little they will be teaching me more dishes! By now, I have to study the recipes.

Those are the two dishes that I learned today: Rainbow Roll and Sushi Cons!

This is the picture of the recipes, as you can imagine I am not having the camera with me while working... But this pictures are not so far from my the results I got tonight! :)

4 comentaris:

  1. Ei! Quina bona pinta que té això. I sembla complicat,no?
    Me n'alegro que ja vagis canviant de feina, aquí podràs fer servir molt més la creativitat.
    Aprèn les receptes que quan tornis a Barcelona et tocarà fer-nos ho a nosaltres, ja ja.
    Ja se'm fa la boca aigua!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs té el seu truquillu, però no és ultra complicat!

      No et preocupis que quan torni a Barcelona us en faig tant com vulgueu! Ara, després els plats al rentaplats i avall, eh! ;)

      Elimina
  2. Ho sento, però el nostre rentaplats ja no tira gaire bé i segurament que quan tu vinguis ja no el tindrem i evidentment com que ja hauràs vingut tu no en necesitem comprar cap mes. Ja saps el que et tocarà.
    Es bromaaaaa.
    6Q.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'havies espantat! Ja m'estava mirant papers per aconseguir la nacionalitat Canadenca si havia de venir a rentar més plats a Barcelona! jajajajaja

      Elimina