dimarts, 19 de març del 2013

2n dia de sol consecutiu!! L'estiu ja és aqui!!!

Avui m'he llevat tard, amb agulletes d'ahir d'esquiar. Era el meu Diumenge i feia massa sol com per a tenir agulletes. Tenia algunes coses a fer, però res tant important que no pogués esperar. M'havia endut un llibre i al acabar les quatre coses que havia de fer me'n volia anar a llegir a la platja d'English Bay.

Però de camí a Downtown, he canviat d'opinió. He mirat l'hora que era, era tard però potser em donaria temps. Valia la pena provar-ho... Així que me'n he anat a veure si em llogaven uns patins. Tenia una hora i mitja abans de que trenquessin i em quedés sense les botes i el DNI que havia deixat a la botiga.

El plan era donar la volta a l'Stanley Park, uns 10km. I ha resultat que encara m'han sobrat 40 minuts! :)










 ------------------------------------------------------------------------


Today i woke up late, feeling some body ache from skiing yesterday. It was my Sunday and it was too sunny to feel pain. I had somethings to do, but nothing that could not wait. I took a book with me, and the plan was siting at the beach in English Bay to read it after doing some stuff I had to do.  

But on my way to Downtown I changed my mind. I checked the watch, it wass late but maybe i was still on time, It was worth trying... So i went to a try to rent a pair of roller blades. I had only one hour and a half before the shop will close and kept my ID and my boots forever.

My idea was to skate all around the Stanley Park, about 10 km. And in about 50 minutes I was at the shop again!



4 comentaris:

  1. Quina bona idea la d'anar a patinar!! Ja ho devies trobar a faltar després de tant de temps.
    A més en aquest entorn tan bonic ha de ser fantàstic.
    Per cert m'han encantat les fotos. Tant les d'avui com les de l'esquiada.
    Segur que amb l'arribada del bon temps podràs disfrutar molt més d'aquesta ciutat tan bonica.



    ResponElimina
    Respostes
    1. Si k ho trobava a faltar! I ho faré més sovint ara que ve el bon temps, els patins només costen 5 dollars l'hora! A part ara ja es nota que anem de cara al bon temps! Avui ha tornat a fer sol!
      M'alegro k t'agradin les fotos! Tu k deies que ja no agafava mai la càmera! ;)

      1ptó i cuida't molt tu tmb!

      Elimina
  2. He enviat el comentari i m'he descuidat el final!!!!!
    Un petó i cuida't molt.

    ResponElimina
  3. He enviat el comentari i m'he descuidat el final!!!!

    Cuida't molt. Un petó.

    ResponElimina