dijous, 8 de novembre del 2012

1er Dia de Feina!!! No té desperdici!

La foto està feta d'estrangis a la cuina del restaurant, al final del torn.
Però almenys us podeu fer una idea de les pintes que porto! Super professional! jejeje
El primer dia de feina ha sigut tota una aventura! Són les 6 de la matinada i acabo d'arribar a casa! Ha sigut un dia etern!!!!

Primer se m'ha fet llarg el matí, no arribaven mai les 5, l'hora en que havia de començar a treballar.

Un cop a la cuina, i havent-me fet la presentació, tot ha anat sobre rodes. Molta feina, un no parar tot el rato, moments de màxim estres altres més relaxats, però un continuu anar i venir de plats, coberts, olles, i utensilis varis.

Al ser el primer dia, el meu torn era curtet. De 5 a 10. Peró m'han proposat que si em volia quedar fins al final de la festa i així m'ensenyaven com ho recollien tot, els donava un cop de mà i ja ho podria fer jo un altre dia. Jo, k com més hores em donin millor, he acceptat sense ni pensar-m'ho.

Total que he acabat fent un torn de 8 hores i mitja. Amb un quart d'hora de descans, on s'han enrotllat i m'han regalat el sopar (per ser el primer dia). Els pròxims dies em costarà 4 dollars sopar allà, no esta malament tampoc, pensant que els clients deuen pagar un ull de la cara i deixen el ronyó de propina! jejeje

Total que eren la una i mitja, que plegava. I cap a les 2 que sortia per la porta. En teoria hi havien busos fins les tres. L'he anat a esperar a la parada, i esperant esperant se m'han fet les 3. Ja em veieu a mi sol a la parada, pensant marxo no marxo, amb el neguit aquell de segur k ara marxo i just passa.

Ha arribat un punt on he vist claríssimament que aquell bus mai més vindria. Tenia dues opcions, la barata o la cara. La cara, pillar un taxi fins a casa, que em costaria casi tres hores de les treballades a la cuina. La barata, com que eren les tres i a les 5 obren l'Skytrain, me'n vaig a un Starbucks, em prenc una hot chocolate per entrar en calor, i m'espero allà fins que obrin.

Total m'he esperat dues horetes allà, i a les 5 me'n he anat tot cofoi cap a la parada de metro. I resulta que el primer no és a les 5, sinó a les 5:30! Ale tornem a l'Starbucks i després del 2n hot chocolate, ja he pogut pillar el tren.

Peró la epopeia no acaba aquí. Al arribar a la estació de vora a casa, hi ha uns bussos que ens deixen a tocar de casa. Tenen uns horaris que mai ens coincideixen, i són difícils de pillar xk o no hi son, o t'has d'esperar molt. Total que pensava: al ser el primer tren, coincidirà amb el primer bus segur, i no hauré casi ni de caminar.

Doncs que va! Tal com baixava les escales, he vist l'autobús enfilant carrer amunt! El conductor tenia pressa i no s'ha esperat ni als passatgers del primer tren...

Així doncs, xino xano cap a casa. Gaudint de la nit, d'un cel ras estrellat on es començava a intuir la claror del sol, i de la gespa gebrada. Sí estava tota glaçada, brillant com si tingués purpurina i feia crec-crec al trepitjar-la.

Finalment tot i les mil peripècies ha sigut un molt bon dia!! :)

----------------------------------------------------------------------------

First day at work had been an adventure! It's 6 o'clock in the morning and I'd just arrived home. It had been eternal!

At the morning, hours passed so slow until five that was my entering hour.

Once in the kitchen after the presentation and some talk, everything went smooth. A lot of work, non stop all the time, moments with maximum stress other calmly moments. But non stop of dishes, pans cutlery coming all night long!

For being my first day, my shift was short. From 5PM to 10PM. But the asked me if I would like to stay until the end of the party so I could learn how the close, and be more helpful. I hadn't hesitated, the more hours the better, so I accepted.

Finally I had done a shift of 8 hours and a half. With 15 minutes brake for dinner. As it was my first day, I had been invited to have the meal for free. After that I I will have to pay four dollars, but it is a very classy restaurant so for sure it is more than a big discount!

So it was half past one when I finished. And at two I was going out from the restaurant. In theory, there was a bus until late at night. I had been waiting it until 3 o'clock, but then I realised that there will be no other bus tonight... So I had two options, the cheap one or the expensive one.

The expensive one was to take a taxi that would cost me about three of the hours that I had worked tonight. The cheap one, was to wait in a Starbucks until 5 that was the first Skytrain to home.
I had been waiting for two hours, and I went to the station. But the I was wrong, the first Skytrain was at half past five! So I went to a kind of Starbucks again for another hot chocolate! And the finally I could took the Skytrain.

But the adventure wasn't over. I thought that as i was traveling in the first train, I would take the first bus at the bus station for sure. But while I was going down through the stairs of the station I saw my bus going away without waiting for the first train passengers.

So I had been walking home without a hurry watching an amazing clear sky with lots of stars, and the first signs that the sun was coming. And also I walked through the frosted grass, sparkling like glitter, and making sound on every step. 

At the end, even with all this adventure it had been such a great day! :)

8 comentaris:

  1. weeeeeee!!! que wapo que estas amb l'uniformeeeeee!! Malegru que hagi anat beeee!!

    Jo el dia 15 ja començo a les Novetats!!! menos mal perquè el meu compte corrent........pffffff....

    Weno ja taniré llegint ee!!! molts petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uee campanya de Nadal!!! A robar cartera que no hay pasta para comer!! jejeje

      Un abraçu!

      Elimina
  2. Que bé que siguis tan positiu Pau. Jo cada cop que se m'escapa el bus o el em cabrejo d'una manera... I aixo que em passa gairebé cada dia :)
    Pero et veig molt aplicat i aixo esta molt bé, que continui així!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Suposo k la primera vegada fa gràcia, la segona ja no en deu fer tanta, i la tercera ja et pilla el cabreig màxim... jajajaja

      Elimina
  3. ...i mentrestant el Jordi preocupat a casa fins a les 2am, perquè no sabia res de tu i teòricament acabaves a les 10pm i perquè veia que no pillaries l'Skytrain.

    Per sort, m'has trucat a les 2am i ja he pogut anar a dormir tranquil, sabent que agafaries el bus.... tot i que veig que la nit ha sigut mogudeta!! jejje!!

    Ara dorms, procuraré no fer soroll!! I possiblement no ens veiem fins demà al matí perquè d'aquí a una horeta marxo jo a treballar, i quan plegui tu ja tornaràs a ser al restaurant!!!

    PD. Tens arròs a la nevera, si t'agrada mira el meu bloc!! xD!!

    ResponElimina
  4. El Guiu, des de que ha vist la foto, et diu Pau cuiner.

    Una abraçada.

    Guiu, Natàlia i Víctor

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajaja Que guapo!!! No li ensenyeu a dir rentaplats, eh!! K cuiner mola més!! jejejeje

      Una abraçada i molts records!! :)

      Elimina