dilluns, 26 de novembre del 2012

Un molt bon cap de setmana!

Malauradament s'està acabant el cap de setmana... Tot just són les 12 de la nit de diumenge, així que ja és dilluns.
Començo a treballar a les 6 de la tarda, per tant tècnicament encara estic de festa...

El cap de setmana ha donat molt de sí! Estic molt content perquè l'he aprofitat bastant molt i almenys m'he pogut treure aquella sensació de no fer res més que fregar plats.

Dissabte al matí me'l vaig prendre amb calma. Vaig llevar-me més aviat tard, vaig estar fent un skype amb la Carla (Un "saludo"! des d'aquí! jejeje), i després vaig haver de passar pel restaurant a arreglar un petit problema amb el sou. (no m'havien contat totes les hores que havia fet, però ja està arreglat).

Sortint del restaurant vaig anar a comprar una entrada de cine per la tarda, vaig comprar algo de dinar i me'l vaig anar a prendre a l'Standley Park aprofitant que feia molt bon dia. Feia molt sol, però també molt fred! Aquest cap de setmana ja s'ha notat una baixada bastant heavy de les temperatures, demà preveuen de màxima 8 ºC i de mínima 1 ºC.

Així que vaig agafar una mica de fred i vaig anar de pet a un Starbucks a entrar en calor. Vaig estar fent temps fins les 6:50 que començava la pel·lícula. Vaig anar a vore Cloud Atlas. Feia molt de temps que tenia ganes de veure-la i va superar totes les expectatives. La recomano molt moltíssim!!

Us deixo el link al trailer!



Al sortir vaig quedar amb l'Albert i us amics seus i ja vaig marxar cap a casa al cap de poc ja vaig anar de retirada cap a casa...

Més vistes des de North Vancouver.

Diumenge, ha sigut un gran dia també! He quedat a les 10 del matí a North Vancouver amb en Mario per anar a Capilano Suspension Bridge. Un bosc espectacular amb passarel·les de fusta que van per entre els arbres, vorejant de penya-segats i amb un pont molt llarg que creua d'una banda a una altra del riu.

Amb en Mario!


És com bastant turístic (algun racó sembla que estiguis a Port Aventura jejeje), i ha valgut una pasta! Però un dia és un dia, i s'havia de veure! Jutgeu vosaltres mateixos!








A l'ambient, ja es comença a respirar olor de Nadal... Aquest any té pinta que el passaré entre plats bruts, però igualment estem preparant alguna sorpreseta pel blog. No avanço res més que ja he parlat massa! jejeje


Total, aquí hem passat el matí. I a la tarda en Mario m'ha proposat d'anar a uns jardins on hi havia unes amigues seves. El lloc també és preciós, i a la primavera o a la tardor deu ser apostuflant! A part hi ha unes bones vistes de Downtown, no se si s'apreciaran a la foto...


I això és el que ha donat de sí el parèntesi! Tal com he arribat a casa he dormit com 2 hores, i demà penso dormir bastant més. Que encara es nota el cansament... Però lo millor, és que ja queda menys pel següent cap de setmana! :)

----------------------------------------------------------------------------------

 
Unfortunately the weekend is coming to its end... It is 12 o'clock so it is not Sunday anymore...
I start at 6 at the restaurant, so there is still weekend ahead, but won't be for long! :)

I had an amazing weekend! I am so happy because I took a lot of advantage of it. And I had been able to forget about the dishes!

I spent Saturday morning at home Skypeing with Carla, and taking it easy... At midday I went to fix something about my paycheck at the restaurant. Because I worked more hours that what they paid me, but it was just a little mistake and everything is fixed now!

After the restaurant I went to get a ticket for the afternoon's cinema, I got something to eat ass well and I went for a picnic at Standley Park. It was so sunny but kind of cold, you can notice that the temperature had decreased. Tomorrow the forecast talks about a maximum of 8 ºC and a minimum of 1 ºC.

So I got cold and I spent the rest of the afternoon in a Starbucks getting warm again before the film that started at 6:50. I saw Cloud Atlas!! The film was awesome! I really recommend it!

^ ^ ^ You can see the trailer up there! ^ ^ ^

Going out from the cinema I met Albert and his friends and later I went home...

Sunday, has been a wonderful day too! I met Mario at 10 in the morning in North Vancouver and we went to Capilano Suspension Bridge. It is a gorgeous forest with catwalks through the trees and the cliffs. And also a big bridge that cross the ribber. 

It's kind of touristic, and is very expensive! But it was really worth it, we must saw it! You can judge by your self if it was worth it or not!

At the atmosphere you can start to smell of Christmas... This year I will spend it between dirty dishes, but we are preparing some little surprise for the blog. I can not say anything else because I have talked too much! jejeje

Ok, so we spent the morning there and then at the afternoon Mario told me to go with some friends of him to another park. It was also very nice, but at fall or at spring it has to be wonderful too!! There are also good views of the city from there, and that's always good! 


And that was all my weekend! As soon as I got home I slept for 2 hours and tomorrow morning I will get up as late as I can too. I am still kind of tired... But the best is that next weekend is closer now! :)

6 comentaris:

  1. Pau! Molt bé, veig que has aprofitat el cap de setmana. I així m'agrada, que no et prenguin el pel pagante menys eh! Aqui també ja fa bastant fred... L'altre dia vaig parlar x skype amb mons pares i anaven amb maniga curta... O.o
    Son molt xules les fotos, que bé que fes bon dia!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí k l'he aprofitat, sí! Ja tocava!
      Kina enveja maniga curta! Aqui aviat ja portaré el plumon durant el dia i tot... jorrrr...

      Divendres que treballava va ploure, però dissabte diumenge i dilluns al matí ha fet molt bons dies, suposo k a partir de la tarda que torno a treballar ja tornarà a ploure! XD

      Per cert ahir vaig conèixer una noia colombiana, i tenia un algo que em recordava a tu!!! :)

      Elimina
    2. Potser va ballar i els seus moviments eren semblants als meus? :P
      Aqui esta plovent ara pero dema ha de fer sol. I -1 grau :/
      Per cert, vaig escriure a l'altra entrada pero es veu que no es va acabar enviar. Felicitats pels 3 diputats! :D

      Elimina
    3. Jajajaja sí! Ara que ho dius deuria ser això... Em va dir que es deia Shakira, pot ser? XD

      Avui a la nit quan tornava de la feina hi havia bastant gebre al carrer, i semblava casi nevat! :)

      Moltes gràcies! Esperava treure majoria absoluta però tres tampoc està malament! jajaja

      Una abraçada!

      Elimina
  2. Molt maco Pau, es veu naturalesa abundant. Si em permets la frikada, et diré que el pont aquest suspès a l'aire, em recorda a una prova del mític programa "Humor Amarillo" a on amb un canó els hi tiraven boles als japos que tenien que anar corrents per no caure

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajjajajaj T'asseguro que hi havia un estimbat tant gran, que si a algú el fan caure amb un canó des d'aquest pont mor a l'instant, encara que sigui el Xino Cudeiro! XD

      Elimina