dijous, 1 de novembre del 2012

Ja tinc feina!

Sí, sí! Ja tinc feina!

Després de tots aquests dies tirant currículums a 34 productores de vídeo i cinema; a 13 botigues de càmeres, fotos, i coses per l'estil. Sense cap resultat (de moment). He començat el plan B.

Ahir vaig començar a tirar currículums a Restaurants. I ahir mateix ja em van trucar, vaig tenir una entrevista. I quan avui hi he tornat, ja m'han dit que la setmana que ve començaran a ensenyar-me tot com va!

Així doncs, la setmana que ve començo a rentar plats! jejejeje

No és el k estava buscant, però s'ha de pagar el pis, i el menjar i tot plegat... Així que la setmana que ve començo a treballar en un restaurant! Serà divertit, i coneixeré molta gent que també ja toca! A part, mai he treballat en un restaurant fins ara, i crec que m'agradarà!

Segueixo obert a si em truquen d'alguna empresa de vídeo (i seguiré insistint), però almenys ja puc estar tranquil una temporada.

El restaurant pinta molt bé, és així com de categoria, la gent és molt maca, sembla ser que cobraré bé, és a jornada completa i faré moltes hores, per tant segurament podré estalviar i tot! :)

Així que estic molt content!

No tinc cap foto del restaurant... Però us ensenyo almenys com es veu des del googlemaps. jajajaja



--------------------------------------------------------------------------------------------


Yes, I have a job!

After some weeks sending resumes to 34 film and cinema production companies; to 13 shops of cameras, photography and things like that. Without any luck (by the moment). I had started my B plan.

Yesterday I started to send resumes to restaurants. And yesterday I had also the first interview. Today I had to came back for another interview, and they told me that I am starting the training next week!

So next week I start as a Dish Washer! jejeje

It is not exactly what I was looking for, but I must pay the rent and the bills. So next week I start at the restaunarnt! It will be funny, I will meet a lot of people, and that's always good! In addition, I had never worked in a restaurant, and I think that it will be a good experience!


I keep myself interested in working in a film producton comapny, and I will keep trying. But at least I will not have to worry for the money for a while.

The restaurant looks great, it's a cool place, people seems so sweet, seems that I will have a good salary, and it's full time so I will be able to save some money too. :)

So I am so happy! 

I have no pictures of the restaurant... But I can show you how it looks like from google maps. jejeje

8 comentaris:

  1. Olé tu!! :)
    me n'alegro moltíssim! segur que t'anirà tot molt bé! la mare ja s'ha informat i diu que és una cadena de restaurants i tal, no?? acabaràs sent cheff!!!! jajaja

    un petó i enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajaja Xef? Oitant!! De fet faré de rentaplats per despistar-los i el dia menys pensat faig un cop d'estat a la cuina i em corono xef! jajajajaja ;)

      Elimina
  2. Moltes felicitats Pau!

    Ara a currar, coneixer gent, passar-ho bé.., i de ben segur que aquesta serà una bona experiència més per posar-te a la butxaca! (i en quant a productores, hi ha temps encara, perquè surti alguna cosa!:))

    Ànims i.., ja ens explicaràs els secrets de la cuina canadenca! ;)

    Ariadna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Ari!
      Itant que anirà bé!! XD Demà intentaré publicar una foto disfressat de cuiner!! jajajajaja

      Una abraçada!

      Elimina
  3. Que vagi molt bé el primer dia Paaaaau! I em va fer molta ilu la trucada!! Ja explicaras que tal et va :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Roser! Jo també vaig estar molt content de xerrar amb tu!
      Ja us explicaré com ha anat el primer dia de feina, d'aki a unes horetes començo! jejejeje

      Una abraçada i molts records!

      Elimina
  4. Em va alegrar saber d'aquesta notícia.
    Si més no, haig de dir que la meva paraula s'ha acomplert: "no sé com està el tema de lo teu, però si més no, per currar de cambrer (o renta-plats) segur que trobes curro".
    Ara és el meu desig que uns posts més amunt trobi que ja has plegat per anar a alguna cosa més enfocada en el teu ram.
    Una abraçada, heroi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Busca busca uns posts més amunt... Que no hi trobaràs res més! XD

      De moment a full time dishwasher! Però m'hi estic acostumant, i sembla que hi faré carrera i tot! Mai se sap! jejeje

      Elimina