dijous, 15 de novembre del 2012

Síndrome de Diògenes Literari

Avui dia cultural! Bé, tant com cultural, potser no diríem... Deixem-ho amb que hem entrat a una llibreria! jajajaja

Amb certs remordiments per no practicar tant anglès com m'agradaria, avui al matí hem anat a comprar llibres! Tenim clitxat un carrer on hi ha dues llibreries de llibres de segona mà. En Jordi ja se n'havia comprat un fa unes setmanes, i avui hi hem tornat.

El lloc és increïble! Hi ha piles i piles i més piles de llibres amuntegats sense ordre aparent! És caòtic, només entrar ja fa olor de saviesa! Després vas veient que hi ha uns petits cartells a les estanteries on tens els llibres classificats per temàtiques o generes literaris.

I la botiga no s'acabava aqui, hi havia tot un soterrani, tant o més ple que a dalt, amb generes que anaven des de la Poesia Anglesa, Americana i Canadenca fins a una secció completa i mig amagada de llibres Nazis! (Suposo i espero que fos amb la única finalitat de predicar amb l'exemple de que no esta bé cremar llibres...)

Quan ja estas abraonat de tants i tants llibres preguntes al llibreter: - Perdoni, on puc trobar aquest llibre?- I ell se't queda mirant i et diu mirant-te amb una mirada incrèdula: -Estan per ordre alfabètic!

I sí, sí allà mateix ha quedat demostrada la teoria de que hi ha ordre dintre el caos! Tenia certes sospites, i havia intentat comprovar la hipòtesi mil vegades amb la meva habitació. Peró no ha sigut fins avui que ho puc afirmar amb certesa.

Al final m'he comprat un llibre d'en Paul Auster, titulat: The Book of Illusions. Algú l'ha llegit? Té bona pinta, espero pillar-lo perquè l'últim que vaig llegir d'en Paul, en anglès fa uns anys, el vaig acabar entenent pels pèls... jejeje

Fins aquí el nostre dia "cultural". Després me'n he anat a imprimir més currículums i a entregar-ne a més productores de vídeo. Fins que es cansin de mi, i em donin feina per pesat! A veure si tinc sort i en puc trobar alguna, encara que l'hagi de combinar amb el restaurant.

Ja us aniré informant! ;)
Una abraçada!








-------------------------------------------------------------------------------------------------

Today cultural day! Well maybe not 100% cultural... lets say that we had entered a bookshop! jajajaja

Starting to feel sorry for myself for the very few practice that I am doing to improve my English, this morning we went to buy some books! We know a street that has two second hand books stores. Jordi had already bought one, weeks ago and today we went again.

The place is amazing! There are books all over the floor and the shelf, with no order at all! It's chaotic, the first moment you enter you can smell wisdom! Little by little you are discovering little signs on the shelf with the topics or the literary genres.

And the shop is much bigger, there is a basement, as ful as the street floor, were you can find from Canadian, English and American Poetry until Nazi books. (I hope that is in pro of the history and to not forget the errors of the past, more than for propaganda... :S )

When you are sick and tired of looking to books, you ask to the shop assistant: - Excuse me, where can I find this book?- So he stares at you and answer: - They are in alphabetical order!

So it was the exact moment where it has been proven that there is order in the chaos! I had some suspicions about it, and I tryied so hard to proven this hypothesis with my untidy room. But it had been today that it finally had been proven! 

Finally I bought a Paul Auster's book titled The Book of Illusions. Somebody has read it? It looks good, I hope to understand everything! Because the last Paul Auster book, written in English that I read some years ago, was kind of dificult to understand... Finally i succeed, but it was hard... jejeje

So that Was all our "cultural" day! After this I went to print and send more resumes to some film production companies. I hope I'll get a job even if it because they are tired of my resumes! Anything would be fine, even if I has to combine it with the restaurant!

I will keep you updated! ;)
Hugs!

12 comentaris:

  1. Beautiful :)
    Molt be, aixi m'agrada, a llegir!
    Jo m'he de llegir un llibre en catala un dia d'aquests, que ni m'enrecordo de l'ultim pero tranquilament deu fer mes de 4 anys... I ho noto ara que estic escrivint la meva SUPER novel.la de l'any, que em costa molt >.>
    M'alegro que la feina vagi bé, segur que aprendras moltes coses! Jo per exemple ara a la feina estic aprenent molt de... Cricket! (es que hi ha partidas avui...).
    Per cert tot molt be a Dublin, va estar molt guai!
    cuida't molt Pau, petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Roser! Com portes la SUPER novel·la? Jo la vull llegir quan l'acabis eh! O m'hauré d'esperar que alguna editorial canadenca la publiqui? jejeje
      Jo hauria de llegir més, i ara que tinc una mica de temps potser és el moment e posar-m'hi també!
      Cricket? Seriously? XD K gran!! És que és tot un art això del Cricket!! Jo a veure si m'aficiono al Curling! jajajajaja
      M'alegro k us anés bé per Dublin! Espero k passessis un bon aniversari! De bon grat us hi hagués acompanyat a Dublin jo! :)
      M'han fet molta il·lusió trobar-me els vostres comentaris!! Gràcies!
      Una abraçada ben forta Roser!! I molts records!!

      Elimina
    2. La veritat es que a mi em fa molta gracia. I aixo no ho dic aqui, perque no vull morir, pero em sembla un "weird way of playing baseball" jaja. Aixo del Curling no sabia que era, he hagut de buscar-ho! jaja SI, has d'aficionar-te al Curling! jaja.
      La novel.la no va malament, estic a la meitat mes o menys, pero tinc la sensació que ja no tinc res mes a dir... u.u Dona'm uns err...5 mesos i la veuras a la llibreria, BEST SELLER ;)
      Un dia podriem fer un multi-skype London-Vancouver-Bcn! :P
      Una abraçada Pau!

      Elimina
    3. Doncs ànims amb la novel·la! No sé si em podré esperar 5 mesos... De moment aniré fent temps amb en Paul Auster... jejeje

      I per lo de l'Skype estaria molt bé!! Crec que no es poden fer videotrucades a tres bandes, però trucades normals amb més gent si! Així k només hem de trobar un dia i una hora que ens vagin mínimament bé a tots! :D

      Un petó!

      Elimina
  2. Vull anar-hi! :) Quins altres llibres de Paul Auster has llegit? És molt bo també In the Country of Last Things.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Erin!! Doncs quan vulguis si vens t'hi porto!! jejejeje
      Vaig lllegir "Into the Dark", i a casa tinc esperant-me "NY trilogy" que me'l vaig comprar i mai el vaig començar... suposo que quan torni el llegiré). Doncs quan m'acabi aquest ja buscaré el de in the country of last things! :)
      Merci per la recomanació, 1ptó!

      Elimina
    2. Em sap greu, no havia vist que m'havies contestat! :) Em va agradar The New York Trilogy... al final el vaig trobar una miqueta depriment... però era molt interessant! Petons! xxx

      Elimina
    3. jajaja Tranki! Doncs ja li donaré una oportunitat quan torni, k la tinc a Barcelona... :)

      Elimina
  3. Pau des de Brooklyn hem llegit la teva aventura a la llibrería de la saviesa acumulada i ens ha encantat!!! Dir-te també que ja hem trobat pis i que he llegit El llibre de les Il.lusions!! T'agradarà, però hi ha parts tristes... però t'agradarà!! ;)
    Una abraçada ben forta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sabina!! Benvingudes al continent!! Quina rapidesa amb el pis! Això sí k és arribar i moldre! Me'n alegro!!

      I merci per la recomanació. Ja l'he començat i promet bastant! Les parts tristes ja me les saltaré! XD

      Una abraçada ben forta a les dues i molta sort x Brooklyn! Fem un skype soon!
      1ptó!

      Elimina
  4. wow!!! incredible!!! jajaja
    quina passada!!! impressiona moltíssim!!

    ja ens explicaràs si el llibre aquest de Paul Auster t'agrada.

    un petonet!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs l'hauries d'haver vist en persona, anaves tropessant amb els llibres!
      Ja t'hi portaré quan vinguis! ;) jejeje

      Elimina