divendres, 30 de novembre del 2012

Skytrain

Avui aprofito per a ensenyar-vos una mica l'Skytrain.

N'he fet referència a alguns post per sobre, i hi ha algú que no para de preguntar per ell... Així que aquí tens l'Skytrain Jordi!!! jajajajajjajaja

T'he fet fins i tot un vídeo! Perquè vegis que m'ho he currat!
És un stopmotion cutrillu xk no tinc càmera de vídeo encara, el vaig fer a la nit amb poca llum evidentment i a part la qualitat diguem que deixa molt a desitjar... Però espero que t'agradi! Potser un dia, si segueixes insistint, te'n faig un de dia i tot! XD

Bàsicament l'Skytrain és un metro que al sortir del centre de la ciutat va per fora de túnels, i vas veient les vistes de la ciutat i voltants. Normalment va per unes vies elevades respecte al transit, per tant tens més bones vistes. Pels que veien els Simpsons, vindria a ser un "Monorrail"! jejeje


Una de les dues parades que ens cauen més a prop.
Aquest és un dels vagons antics, n'hi han de més nous també.
Al capdamunt de la pujada que es veu al fons, hi ha casa nostra.



 I aquí el vídeo! Ja aviso ara que la qualitat és pèssima... però la intenció és el que conta, val... jajajaja

 
 
Vinga una abraçada i fins aviat!

3 comentaris:

  1. Genial! Feia dies que no llegia res.
    Ets l'amo, nano. Jo vaig fer tres entrades llargues i em se'm va esgotar la tinta... xDDD
    Vaig a fer una ullada a la resta de post. (o uns quants, si més no)
    Una abraçada, benparit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps que al final vaig poder entrar al teu blog!
      I no m'estranya que se t'acabés la tinta! Deunidó quines parrafades! Ole tu! Me'l vaig estar llegint fa uns dies, i pensava: Això molt recent, molt recent no sembla...

      Vinga ànims i a comprar-se bolis Bic que tenen tinta per rato! ;)

      Elimina
    2. Ja veus... com que no vaig tenir mesura, me'n vaig acabar mig cansant, mig no tinguent suficient temps per portar-lo.
      Em posava a escriure i m'ho currava massa. Resultat: sense notícies després del primer o el segon mes.
      En fi, ara ja la cosa toca la seva fi i no seria el moment per començar a escriure, suposo.
      No deixis de fer-ho. Són unes bones memòries, xec!

      Elimina