divendres, 28 de desembre del 2012

Canvi radical

Feia molt de temps k no sabia que fer amb els pels que portava. I també feia molt de temps que volia fer un canvi bastant radical, i deixar d'anar sempre amb el cabell curt.

Així k a Canadà, amb l'excusa de que no em coneix ningú, m'estava deixant créixer el cabell. Però ha arribat a un punt on no puc més, m'entrava als ulls em molestava, no m'agradava de tot com em quedava.

Abans

Així k he decidit fer un canvi encara més radical. M'he fet una cresta com deu mana! Res de mitges tintes, una crestaca! XD
I aquest n'és el resultat! A la foto es veu molt xungo, però al natural no es veu tant tant radical! :)

Després
Espero que us agradi! ;)
Una abraçada, bona nit! Espero que hagueu passat un bon dia de...

------------------------------------------------------------------------

It was for a long time, that I didn't know what to do with my hair.. And it was also for a long time that I would like to do a radical change, because I had always been with very short hair. 

In Canada with the excuse that nobody knew me, and nobody really cares about my hair, I let it grow more than I used to let it. but it became unconfortable, some hairs was coming into my eyes, and I really didn't like it t all neither.


So I decided to change even more my look. I got a Mohawk haircut!

And that's the result! Into the picture it seems so extreme but on the mirror don't look so radical! :)

Hope you like it! ;)
Hugs, have a good night! I hope you had had a good day of...



6 comentaris:

  1. uoooh!! quin canvi !!

    si sembles xunguillo si :P

    1 peto de compi del CAE ejje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja Aqui no es pot ser xunguillo! K visc al Canadà, ara sòc civilitzat, cívic i pacífic! XD

      1ptó compi de CAE! :)

      Elimina
  2. És una innocentada, oiiii!!??? jajajajajajajjaja

    ResponElimina
  3. Ei Pau,

    Kin canvi de look. Ara ja perroflauta total,jejeje. Kda be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure quan te'l fas tu un canvi de look així, i anem pels semàfors de Barcelona fent malabars!! Seria divertit! XD (Saps k era una innocentada, oi?) :D

      Elimina