dilluns, 10 de desembre del 2012

Un altre cap de setmana, i a treballar altre cop!

Aquest cap de setmana ha estat molt molt profitós! Malauradament queden com 3 hores per a que torni a entrar a treballar... Però seguint amb l'optimisme exagerat que tinc últimament, ho deixarem en que ja queda menys pel següent cap de setmana! jajajaja

Com deia, aquest cap de setmana ha donat molt de sí! Tenia pensat anar a donar una volta per Nord Vancouver a descobrir llocs nous i passar el dia porai, però al final vaig canviar de plans. Vaig decidir llogar una bici i perdrem en algun lloc entre l'Standley Park i Nord Vancouver.

Al final en Jordi s'hi va enrolar i després de llevar-nos molt, molt d'hora (les 11h de la matinada), vam fer cap cap a la botiga de les bicis. En vam llogar un parell i més contents que uns gínjols vam començar a fer kilòmetres!

Vam repetir la foto com 135 vegades, en Jordi tenia
molts problemes per a mantenir-se dret sobre la bici!
Falta de pràctica potser?




En acabar les 2 hores que havíem llogat les bicis, ja era hora de dinar. Vam anar a un xinu on ens vam fotre un bon tiberi. Encara em cou la boca de la carn al curri que em vaig demanar! Boníssim però molt picant!

Ben dinat i amb la panxa plena vaig anar a comprar les entrades per la sessió de les 7 d'Skyfall! La última peli de James Bond!



La pel·lícula, no està malament. Però per mi, James Bond sempre serà Pierce Brosnan, ni Craig's, ni Moore's, ni Connery's! Segur que molta gent no hi estarà d'acord, però què hi farem!

Una altra cosa que m'indigna, és que sóc capàs d'entendre el 99,9% de la peli sense subtítols ni massa esforç. Però posant tota la meva atenció m'és molt molt difícil de seguir una conversa entre dos canadencs! I no crec que sigui cosa de l'accent, perquè sóc totalment immune a ell, no diferencio a un escocès d'un neozelandès, o d'un canadenc! Suposo que és qüestió de temps i pràctica...

Doncs res, canviant de tema, diumenge vaig anar a fer la bogada que ja no ho podia posposar més. I al tornar vaig fer un Skype que tenia pendent des de feia mesos, i potser algun any i tot! Vaig parlar amb l'Aivan que està a Toronto! El colega que em va enganyar per a venir a Canadà! jajajjajaja És conya, vaig venir per pròpia voluntat, però sí que és cert, que va ser ell el que em va ajudar amb tots els tràmits! Mil gràcies per l'assessorament consular Aivan!

I per a no faltar a la tradició dels diumenges al vespre, vam acabar el cap de setmana patinant sobre gel! :)


------------------------------------------------------------------------------------------------


This weekend had been really profitable! It is a pity but in less than 3 hours it is coming to its end... Anyway and been as optimistic as always, next weekend is now closer! :)

As I was saying, I had done a lot of things! I had in mind making a walking excursion around North Vancouver. But later I changed my mind and I decided to rent a bike and get lost somewhere between Standley Park and North Vancouver.

At last moment, Jordi joined me and after waking up really really early (at 11am) we went to the bike shop. We took a pair of bikes and we started the trip!

After 2 hours of bike rental, we get hungry. So we went to a Chinese restaurant where we had such a great meal! The only problem was that by now I can still notice my mouth burning for the Curry Beef that I ordered! Really good but very spicy!

Once we had lunch I went to get the tickets for Skyfall, last James Bond movie!

It is a good movie, as all the 007 movies... But for me, Pierce Brosnan will always be the real James Bond! No matter about Craig's, Moore's or Connery's! I'm sure that a lot of people will disagree but well...

Another thing that I am pissed of is that I am able to understand the 99'9% of the film without subtitles and many effort. But paying as much attention as I can, it is really hard for me to follow a conversation between two Canadian people! And It is not an accent thing, because I am immune to them, I can not distinguish between a Scottish, a Kiwi or a Canadian! I suppose that is question of time and practice... we will see!

Changing of topic, Sunday I went to make the laundry because it could not be postponed anymore...
Coming back from the laundry I made a Skype that I had pending for some time. I had talked with Aivan that is in Toronto! He is the one that fooled me to come to Canada! jejejeje Well, that's not true at all, he helped me so much with all the paperwork of the visa! Thank you so much Aivan! ;)

And finally, for not failing to the Sundays' evening tradition, we finished the weekend skating at the Ice rink! :)

6 comentaris:

  1. ...falta de que tenia deu segons per preparar la càmera, agafar la bici i procurar per equilibris entre riures, i amb la inèrcia no és cosa fàcil! xD!

    ResponElimina
  2. bastant bona Skyfall! Jo com no recordo haver-ne vist cap altra abans, no tinc cap mania :P
    Que guai, veig que li treieu el maxim profit al finde, aixo esta molt bé :)
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí a mi també em va agradar! Ara ja estic esperant que el 25 de Desembre (fum fum fum) estrenen "Els Miserables"! http://www.youtube.com/watch?v=IuEFm84s4oI I crec que serà la següent que veuré!

      Entre setmana no fotu res, però a la que arriba el cap de setmana l'intento aprofitar tant com puc! I ara més que mai, (oju primícia) el cap de setmana que vé tinc 4 dies de festa!!!! I ja estic mirant que fer-ne! jejeje

      1ptó! :)

      Elimina
  3. ja feia dies que esperàvem un post, eh! jajaja
    que guai que hagueu fet tantes coses! ben fet! aprofiteu el temps!!
    fa molt fred o què?? perquè per aquí comença a notar-se l'hivern!!! uuuuuff!

    apa, un petonet tete!!! que vagi bé la setmana de feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tatirri!!
      És que entre setmana per escriure sempre el mateix del restaurant penso que tampoc val la pena...
      Intentaré actualitzar amb algo nou més aviat, aquesta vegada! ;)

      El fred aquí va a dies, hi ha dies que glaça i tot, i altres que el fred és més que suportable... El Jordi em va dir que va veure nevar aquí a casa(no va quallar)! (jo estava dormint) jajajjajaj

      K tinguis una molt bona setmana tu també!
      Un abraçu :)

      Elimina