divendres, 26 d’octubre del 2012

Presentació en societat!

Aquí teniu la nova extensió del meu braç!



Ara ja podré reprendre alguns projectes que vaig deixar a mitges al marxar. Acceptar feines de freelance, si s'escau! I tenir la llibertat de tenir un ordinador per a mi sol, que fins ara li estava gorrejant a en Jordi!!
Per cert, aprofito per donar-li les gràcies per deixar-me utilitzar el seu ordinador tot aquest temps!


P.D.
A partir d'ara del meu blog, creieu-vos-en la meitat i sospiteu de la resta! Que ja tinc Photoshop! jajajajajaja

------------------------------------------------------------------------

Here it is the new extension of my arm!

Now I will be able to work again into some projects that I had to stop when I left. I will be able also to accept some jobs as a freelance if I have to! And have the freedom that an own computer give. Until now, I had been working from Jordi's computer!
I must say thanks to Jordi because he let me his computer all this time!

P.S.
From now on at my blog, you should believe half of it and distrust the rest, because I have Photoshop again!! jajajajajaj







9 comentaris:

  1. You're welcome Pauet! ...now you have to share your home cinema!! xDD!!

    ResponElimina
  2. Pau, felicitats per la nova adquisició! Estic segura que en treuras bon profit!
    Aviam si m'enrecordo de tot el que et volia dir:
    1. Quina passada de fotos, molt maco es veu tot!
    2. Que mono l'osito! Vull un.
    3. Ja veuras com acaba sortint alguna cosa, tard o d'hora, l'important es no desanimar-se!
    4. Quin fred. Estic al llit morta de fred, a uns 5 graus, i veient les fotos de la neu alla penso... mare meva, pobre Pau! Abrigat, eh? De fet ahir ja va pseudo-nevar aqui...brrr.
    5. Ah! Anem a Dublin! El dia 5 de Novembre, a passar la nit i tornem el 6 pel meu cumple ;) Ja et diré que tal, que hi vaig anar fa ja...mes de 3 anys!I només un dia també, aixi que sera breu again :) Pero mira, l'Erin no hi ha anat mai, i aixo que el seu nom vol dir Irlanda...!
    6. Just avui he anat al consulat a omplir els papers com a no resident per a poder votar per correu. Era l'ultim dia per a poder-ho fer, almenys aqui, espero que us en sortissiu al final! Estic molt orgullosa pq tot i deixar-ho per l'últim moment... I did it!

    I crec que ja esta, ja paro. Molts records i espero que parlem aviat :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina il·lusió Roser!!
      1- Merci!! Ja n'aniré penjant més!! :)
      2- Ja te'n portaré un¡ Recorda-m'ho abans de k torni.
      3- Sortirà, sortirà! I sinó hi ha plans alternatius! :D
      4- Aki fa fred, però de moment no tant (encara)... Va nevar només uns dies i a dalt de tot de les muntanyes... De moment plou molt, xo molt! Crec k és pitjor k Irlanda i tot! jajaja
      5- Parlant d'Irlanda!! Kina enveja!! Jo hi volia anar abans de marxar, però em va ser impossible al final! Disfruteu molt! I k passis un gran dia del teu aniversari!
      6- I'm proud of you! :) Al final jo també vaig poder enviar els papers a temps! Molt in extremis però a temps!

      Una abraçada ben forta i cuideu-vos molt!!
      Un petó per l'Erin tmb!!

      Elimina
  3. olé!! que guapo!! ja ets un "MACarra" de nou!! :)

    ResponElimina
  4. Aquesta cara és... FELICITAT.
    jajaja!
    Pobret, sense un Mac tant de temps!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai Ivan! Quina manera de patir!
      Tu no saps el k he passat, tants dies sense un Mac a la vora! Sort que ja ha passat!

      A l'Apple Store de Downtown ja em coneixien! Fins i tot vaig anar-hi un dia a editar vídeos... (Al final no tenien el programa que necessitava instal·lat, però sí sí, hi vaig anar "like Peter by his own home"!) jajajajaja

      Elimina
    2. Brutal. I a les vuit et van dir: "Dude, the brocoli is over. You have to leave. Now!" xDDD

      Elimina