diumenge, 28 d’octubre del 2012

Pumpkins!!

Avui ha estat un vespre de Pumpkins!! Perquè s'acosta Halloween!!!

Hem estat invitats a casa d'en Ben per a buidar carbasses i deixar volar la imaginació! I aquest n'ha estat el resultat!
 
------------------------------------------------------


Today it was a Pumpkin evening! Because Halloween is comming!!

We had been invited at Ben's home to make some pumpkins! And this was the result!


Totes les Pumpkins!



Albert and me working on the Pumpkins!

Jordi's Pumpkin
My Pumpkin




6 comentaris:

  1. Que xulu ppaaaau!!! Jo fa anys a breda tmb en feiem jijijo :D espero que etiguis disgrutant molt i que daki poket trobis feina!!!! Molts petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta!!!
      Doncs avui acabo de trobar feina! Ja ho podries haver dit abans! jajajajaja

      Com va tot? Espero k aquest any no hagis fet Pumpkin tu, eh! K jo tinc excusa, però si hagués sigut a casa hagués fet castanyada que s'ha de fer país! jejejeje
      Trobo a faltar els panallets aquí... Em vaig plantejar de fer-ne, xo al final no ho he fet...

      Una abraçada ben forta i molts records en Xaume tmb!

      Elimina
  2. com moleeeen!!! la que és com el crit de Munch és boníssima! jajaja

    ResponElimina
  3. que xulesss! és guai fer volar la imaginació amb aquestes coses!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro k t'agradin! Va ser molt divertit! A Catalunya ho podríem fer buidant castanyes o moniatos! jajajaja

      1 abraçada!

      Elimina